5 weken alweer - Reisverslag uit Earnley, Verenigd Koninkrijk van René Bakker - WaarBenJij.nu 5 weken alweer - Reisverslag uit Earnley, Verenigd Koninkrijk van René Bakker - WaarBenJij.nu

5 weken alweer

Door: Renier, René

Blijf op de hoogte en volg René

05 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Earnley

Hallo allemaal,

We zijn nou alweer 5 weken in Engeland en zijn nog maar met z'n tweeën. Dion is namelijk naar huis gegaan omdat hij het niet meer zag zitten. Wij hebben het daarin tegen reuze naar ons zin met af en toe een biertje.

Het weer was de hele week slecht maar vandaag hadden we wel lekker weer met veel zon. Ook in het weekend voorspellen ze veel zon dus dat komt mooi uit.

Op ons stage bedrijf gaat alles ook nog goed. René moest deze week in de verpakkingsruimte werken. In de verpakkingsruimte is het wel veel saaier en hij is dan ook blij dat hij er volgende week weer naar de kas in mag. Reinier heeft deze week nog in de kas gelopen en hij moet volgende week naar de verpakkingsruimte. Ook met onze stage opdrachten gaat het goed we zijn al bijna klaar.

Met vriendelijke groeten,
René de Bakker